Mediebyråforeningen lanserer kortversjon av anbudsveilederen Den nye veilederen er kuttet fra 3 209 ord til 970, opplyser de i en pressemelding.
Mediebyråforeningen relanserer Mediebarometeret Vil nå tilby omsetningstall i mediekanalene på bransjenivå.
Fikk kritikk for omfattende veileder – nå kommer en kortere versjon Mediebyråforeningen tar grep for å gjøre anbudsveilederen sin mer forståelig.
Mediebyråforeningen har anbudsveileder klar Mediebyråforeningen har gjennom 2024 jobbet grundig med å utvikle en anbudsveileder for å gjennomføre best mulige anbudsprosesser for innkjøp av mediebyråtjenester.
Vant pitch: Carat skal jobbe med Elkjøp i hele Norden Kaller det for banebrytende arbeid i hele Norden.
Utfordret mediebyråene: – Tar ikke ansvar i det hele tatt Valgkampen i USA gjør nok en gang desinformasjon til et aktuelt tema, også i Norge.
Carat-sjefen toner ned annonse-krisen: – Avisene skiller seg ikke ut Stian Jansen sier at de fremdeles ser på norske aviser som svært viktige annonse-kanaler.
Nå vil og Mediebyråforeningen til Arendal For første gang skal Mediebyråforeningen være synlige i Arendal i år.
Måtte slåss mot reklamebyråene. Nå fyller Carat 50 år i Norge Carat ble etablert i Norge i 1974. I år fyller de 50 år, og fikk storfint besøk fra toppledelsen i selskapet.
Her får Sofia og Silje fra Dentsu vite at de skal til Cannes Stakk av med seier i Young Lions Media 2022. Nå skal de representere Norge i den prestisjefylte konkurransen.
Det alle kundene våre er opptatt av i 2022, er det som er vanskeligst å kommunisere. Heldigvis! «Bærekraft og hvordan det gode arbeidet som gjøres rundt dette skal kommuniseres står høyt på agendaen hos de aller fleste virksomheter. Heldigvis, ellers vil ikke næringslivet overleve.»
Mediebyråforeningen står uten daglig leder - jobber med å stake ut ny strategi for foreningen – Vi mener det er behov for foreningen i mange år fremover, sier styremedlem Stian Jansen i Mediebyråforeningen. I løpet av høsten håper foreningen å få på plass ny daglig leder og ny styreleder.